Prague,
26
Červenec
2016
|
08:41
Europe/Amsterdam

CBRE oznamuje personální změny v odděleních Industrial & Logistics a Retail

Shrnutí

CBRE, světový lídr v sektoru komerčních realitních služeb, oznámila personální změny v oddělení Industrial & Logistics a Retail. Novou posilou pro oddělení Industrial & Logistics se stal Petr Kotora, který nastupuje na pozici Senior Industrial Consultant. V Retail oddělení pozici Director of Asset Services Retail společnosti CBRE zastává Ondřej Laně.

Novým členem týmu Industrial & Logistics se stal Petr Kotora, který nastupuje na pozici Senior Industrial Consultant. Petr získal titul MBA na International Business School. V sektoru dopravy a logistiky se pohybuje od ukončení studia a už více než 20 let. Praktické zkušenosti, zejména ze skladové logistiky, získal na pozicích produktového manažera a ředitele pobočky logistických nadnárodních korporací, jako je GEIS CZ s r.o., DHL Express CZ s r.o. nebo KUEHNE & NAGEL s r.o. Petr hovoří plynně anglicky, částečně také německy a rusky.

říká Bert Hesselink, Head of Industrial & Logistics ve společnosti CBRE
Petr přináší do týmu Industrial & Logistics bohaté zkušenosti v oblasti dopravy. Díky tomu jsme schopni poskytnout našim klientům konkurenční výhodu, kdy pomůžeme při rozhodování o řešení dodavatelského řetězce již před realizací této realitní transakce.
říká Bert Hesselink, Head of Industrial & Logistics ve společnosti CBRE

Ondřej Laně byl jmenován Director of Asset Services Retail společnosti CBRE. Ondřej se připojil k CBRE po téměř osmi letech, které strávil v roli Asset manažera ve společnosti CBRE Global Investors/ING REIM. Ve své pozici je Ondřej Laně zodpovědný za vedení týmu Asset Services Retail a řídí týmy CBRE na jednotlivých obchodních centrech. V minulosti Ondřej Laně zastával pozici Asset manažera řady nemovitostí od kanceláří až po retail. Z větších projektů lze jmenovat například kancelářskou budovu Beta v BB Centru, Budějovickou alej, obchodní centra Karviná a Nisa Liberec, či v nedávné době portfolio kancelářských budov ve Varšavě. Svou kariéru v retailu zahájil před dvanácti lety jako marketingový manažer plzeňské Olympie. Zkušenosti z portfolia nemovitostí, které během uplynulých let řídil, jej kvalifikují i ke krizovému managementu obchodních center a řešení obtížných situací pod tlakem konkurence i vlastních nájemců.