Prague,
16
Leden
2015
|
00:00
Europe/Amsterdam

CBRE PARTNEREM RETAIL SUMMIT 2015

PANELOVÁ DISKUSE V REŽII CBRE ODHALÍ AKTUÁLNÍ TRENDY NA RETAILOVÉM TRHU

  • Retail Summit se bude konat 3. – 4. 2. 2015.
  • Představení exkluzivních výsledků studie CBRE – aktuální trendy, predikce do budoucna.
  • Změny v obchodních centrech, změny obchodních formátů, změny ve vzorcích nákupního chování.
  • Online vs. offline byznys v obchodu, komunikační kanály.
  • Luxusní značky v obchodních centrech.
  • Predikce budoucích trendů.

Společnost CBRE, světový lídr v sektoru komerčních realitních služeb, se stala partnerem konference RETAIL SUMMIT 2015, která se koná 3. – 4. února 2015 v Praze. Jos Tromp, Head of CEE Research & Consulting společnosti CBRE, bude moderovat panelovou diskusi na Retail Summitu, kde představí exkluzivní studii společnosti CBRE k situaci na retailovém trhu. Dalšími účastníky diskuze budou mimo jiné Pavel Klimeš a Tomáš Beránek, oba ze společnosti CBRE.

Retail Summit 2015 bude o hledání nových cest. Tak zní hlavní motto konference, která představuje největší konferenci svého druhu ve střední Evropě. Proč hledání nových cest? Protože staré recepty přestávají fungovat. Nové cesty budou nezbytnou podmínkou úspěchu obchodního podnikání.

Pavel Klimeš, CBRE Senior Director Asset Services
„Obchodní centra procházejí výraznými změnami. Mění se obchodní formáty, které mají mimo jiné dopad na nemovitosti a vlastníky.“
Pavel Klimeš, CBRE Senior Director Asset Services
Tomáš Beránek, Head of CBRE High Street Retail and Tenant Representation
„Nemění se jen obchodní centra a formáty, mění se rovněž vzorce nákupního chování. Výrazným trendem je omnichannel retail, jenž v sobě skrývá propojení online a offline byznys světa. Máme exkluzivní data, která ukazují, jak se budou trh, obchod i zákazníci vyvíjet a jsme rádi, že je můžeme představit právě na tak významné akci v oblasti retailu.“
Tomáš Beránek, Head of CBRE High Street Retail and Tenant Representation

Retail Summit je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. V uplynulých 20 letech se Retail Summitu zúčastnilo více než 13 tisíc obchodníků, výrobců, expertů, politiků i novinářů z téměř 30 zemí.