Prague,
07
Listopad
2018
|
12:42
Europe/Amsterdam

Miroslava Misíková se stala novou Head of Marketing

Společnost CBRE, světový lídr v oblasti komerčních realitních služeb, oznámila, že se novou Head of Marketing CBRE stala Miroslava Misíková, která přišla ze společnosti Vodafone. 

Pracovní agendu Head of Marketing CBRE převzala Miroslava Misíková po Petře Lávičkové, která se nyní věnuje mateřským povinnostem. Hlavním úkolem nové šéfky marketingu bude nejen zvýšení znalosti značky CBRE, ale také vytvoření jednotné komunikace společnosti.

 

Ve své nové pozici bych se ráda zaměřila na ucelenou marketingovou strategii, jejíž hlavním cílem bude propagace značky CBRE a posílení povědomí o jednotlivých službách, které firma nabízí.
Miroslava Misíková, Head of Marketing at CBRE
Richard Curran, Managing Director CBRE
Když jsem začal hledat kandidáty na tuto roli, prošel jsem nejúspěšnější marketingové projekty v České republice z posledních let, abych posléze identifikoval osobu, která stojí za jejích úspěchem. Velmi mě bavila znuděná kočka v kampani banky GE Money, a proto jsem oslovil Mirku, která je její duchovní matkou. Jsem velmi rád, že nakonec přijala nabídku připojit se k CBRE a těším se na spolupráci a nový směr v našich marketingových projektech.
Richard Curran, Managing Director CBRE

Během své dvacetileté kariéry působila Miroslava Misíková v reklamní agentuře MARK/BBDO a Leo Burnett, dále v Komerční bance, Citibank nebo GE Money. Získala nespočet zkušeností v oblasti B2B i B2C marketingu, řízení značky, reklamy, komunikace a CSR. Mezi její největší úspěchy patří rebranding skupiny GE Money v ČR na Moneta Money a tvorba známého reklamního konceptu “kocour”, který úspěšně funguje již šestým rokem.